26.4.2024.
STUDENTE ZA RAD U ODJELU STABILNOSTI (m/ž)
Vaš profil:
student/ica 4. ili 5. godine PMF-a, FKIT-a, PBF-a ili FBF-a
student/ica s mogućnošću rada preko studentskog ugovora
imate studentska prava minimalno godinu dana
raspoloživi ste raditi 30ak sati tjedno kroz duži vremenski period
dobro poznajete MS Office alate
znatiželjni ste i spremni na učenje
U odjelu Stabilnosti radit ćete sa zbirkom uzoraka, a Vaše odgovornosti uključivat će:
prijem, uskladištenje, čuvanje i izdavanje uzoraka i standarada u prostorima kontroliranih uvjeta KK, a u skladu s važećom dokumentacijom
nadzor uvjeta u prostorima Zbirke uzoraka
provedbu vizualnog pregleda kontrauzoraka
brigu o zbrinjavanju otpada
kontinuiranu edukaciju
Započnite svoj profesionalni razvoj u PLIVI!
Ukoliko želite raditi u izuzetno poticajnoj okolini koja prepoznaje značenje i ulogu zaposlenika, surađivati sa stručnjacima iz svih područja – postanite i Vi dio PLIVINOG tima!
Ako ste u navedenom radnom mjestu prepoznali izazov za svoju karijeru te udovoljavate navedenim uvjetima, prijavite se najkasnije do 2. svibnja 2024. na poveznici https://cloud.teva-europe.com/student_job uz naziv „Stabilnost“.
9.4.2024.
STUDENTA ZA RAD U GLOBALNOM TIMU ZA PRAĆENJE DRUŠTVENIH MREŽA (m/ž)
Mi smo:
Interna globalna digitalna agencija koja podržava više od 50 međunarodnih tržišta na kojima posluje Teva
Uz praćenje društvenih mreža pružamo cijeli niz usluga vezanih uz digitalne tehnologije
Tim sa više od 30 stručnjaka
Kao član Omnichannel Operations tima bit ćete odgovorni za:
Praćenje objava na Tevinim društvenim kanalima
Prijavljivanje nuspojava i štetnih događaja odjelu farmakovigilance
Kreiranje mjesečnih i kvartalnih izvještaja o prethodnim prijavama
Kreiranje kalendara objava za Tevine društvene mreže
Vaš profil:
student/ica ste završnih godina studija
raspoloživi ste raditi 30-ak sati tjedno kroz duži vremenski period
zainteresirani ste za rad u međunarodnom okruženju
odlično se koristite engleskim i njemačkim jezikom
poznavanje drugih jezika (francuski, nizozemski, švedski) je dodatan plus
odgovorni ste, fleksibilni, komunikativni te voljni za rad u velikom timu
spremni ste na kontinuirano učenje i primjenu novih tehnologija
Ukoliko želite raditi u izuzetno poticajnoj okolini koja prepoznaje značenje i ulogu zaposlenika, surađivati sa stručnjacima iz svih područja – postanite i Vi dio PLIVINOG tima!
Ako ste u navedenom radnom mjestu prepoznali izazov za svoju karijeru te udovoljavate navedenim uvjetima, prijavite se najkasnije do 18. travnja 2024. na poveznici https://cloud.teva-europe.com/student_job uz naziv „Omnichannel Operations tim“.
9.4.2024.
STUDENT ZA UNOS PODATAKA U LIMS I SAPECC SUSTAV (m/ž)
Vaš profil:
student/ica 4. ili 5. godine PMF-a, PBF-a, FBF-a, FKIT-a ili srodnog fakulteta, s mogućnošću rada preko studentskog ugovora
raspoloživi ste raditi 5h dnevno kroz duži vremenski period u jutarnjoj smjeni (8-16h)
aktivno se koristite engleskim jezikom
dobro poznajete MS Office alate s naglaskom na Excel
Opis posla:
Priprema podataka za LIMS i SAPECC implementaciju:
Pregled važećih dokumenata iz sustava
Prijevodi parametara specifikacija sa hrvatskog na engleski jezik
Usporedba parametara specifikacija sa važećim izdanjima registracijskih specifikacija i farmakopeja
Unos podataka u Excel
Ako ste u navedenom radnom mjestu prepoznali izazov za svoju karijeru te udovoljavate navedenim uvjetima, svoju molbu i životopis dostavite nam najkasnije do 16. travnja 2024., putem poveznice https://cloud.teva-europe.com/student_job uz naziv „Unos podataka“.
7.3.2024.
ZAPISNIK O KONAČNIM REZULTATIMA ZA IZBOR POVJERENIKA RADNIKA ZA ZAŠTITU NA RADU
27.2.2024.
Poštovani,
na poveznicama se nalaze Zapisnik sa rezultatima izbora povjerenika za zaštitu na radu te Rezultati LimeSurvey ankete. Svoje primjedbe na iste možete uputiti u roku od tri dana predsjednici povjerenstva za izbor povjerenika za zaštitu na radu doc. dr. sc. Danieli Jakšić (daniela.jaksic@pharma.unizg.hr).
Zapisnik sa rezultatima izbora povjerenika za zaštitu na radu
Rezultati LimeSurvey ankete
22.2.2024.
Poštovani studenti,
vezano uz 2. krug natječaja za Erasmus+ stručne prakse (SMP) u ak. god.
2023./24., ovim putem javljamo:
Zbog raspodjele maksimalnog iznosa dostupnog na Natječaju, mogućnost
daljnjih online prijava će se obustaviti 26.2.2024. u 12:00 h.
Rok za dostavu dokumentacije za studente koji su se prijavili online je
i dalje 29.2.2024. do kraja radnog dana.
20.2.2024.
Obavijest o održavanju izbora za povjerenika radnika za zaštitu na radu koji će se održati u ponedjeljak 26. veljače 2024. od 10 do 13 sati putem aplikacije LimeSurvey.
Obavijest o održavanju izbora-popisu birača i listi kandidata
Birački popis za povjerenika za zaštitu na radu-2024
Lista kandidata-2024
19.2.2024.
Poštovani studenti,
predstavljanje Erasmus+ programa za mobilnost studenata u svrhu studijskog boravka i stručne prakse održat će se u petak, 23.02.2024.
s početkom u 16:00 putem MS Teams platforme, prema sljedećem programu:
16:00-16:30 prof. dr. sc. Anita Hafner, ECTS koordinator FBF-a: Razmjena studenata u okviru Erasmus+ programa
16:30-16:40 Karla Peruško, studentica FBF-a: Erasmus+ studijski boravak – Università degli Studi di Roma 'La Sapienza'
16:40-16:50 Matea Katavić, diplomirana studentica FBF-a: Erasmus+ stručna praksa – Universidad de Sevilla
Događaju možete pristupiti putem sljedeće poveznice:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_YmNjMTllZmUtYWQ5NC00ZjBlLTkxOGQtMGFhYzY2MWVmMGVj%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%227f22dbb9-0995-4535-8d8b-c3202aa8c86a%22%2c%22Oid%22%3a%22d82bb9ba-18ba-4c4d-90f3-2f01cfddcb26%22%7d
Pozivamo studente da se odazovu u što većem broju!
19.2.2024.
Poštovani studenti,
nastavno na raniju obavijest o objavi Natječaja Erasmus+ SMS studenti
studijski boravak za programske zemlje (EU-KA131) u ak. god. 2024./25.,
donosimo dopune uputa.
Kako je ranije naglašeno, prema Kriterijima FBF-a, pri rangiranju
prijavljenih studenata u obzir se uzima težinski prosjek ocjena.
Nužno je da potvrda uz prosječnu ocjenu prikazuje i težinski prosjek.
Studenti se upućuju da prijepis dosad položenih ispita i ocjena te
ostvarenih ECTS bodova, kao i potvrdu o upisanom semestru u trenutku
prijave na Natječaj zatraže od studentske poslovnice. Potvrde je moguće
zatražiti putem emaila (stud-poslovnica@pharma.hr) ili osobno, u
uredovnom vremenu Studentske poslovnice.
Napominjem da je natječajnu dokumentaciju potrebno predati u STUDENTSKU
POSLOVNICU Fakulteta najkasnije do 4. ožujka 2024. (12.00 sati - podne,
online i papirnato): odnosi se na datum i vrijeme primitka
dokumentacije, a ne odnosi se na poštanski žig.
Dokumentaciju je potrebno predati u ZATVORENOJ OMOTNICI.
Na omotnici je potrebno naznačiti ime, prezime i adresu studenta te
natječaj na koji se student prijavljuje (Erasmus+ natječaj za mobilnost
studenata za studijski boravak - programske zemlje KA131 (EU) ak. god.
2024./25. (zimski i ljetni semestar).
U slučaju bilo kakvih pitanja vezano uz natječaj ili natječajnu
dokumentaciju slobodno se obratite prof. dr. sc. Aniti Hafner
(anita.hafner@pharma.unizg.hr).