Preskočite na glavni sadržaj

FBF ima brand strategiju, slogan te novi vizualni identitet

02.svibnja 2024.
FBF ima brand strategiju, slogan te novi vizualni identitet
Kreirali smo brand strategiju, slogan te vizualni identitet Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Ova jedinstvena visokoobrazovna institucija već više od 140 godina obrazuje magistre farmacije te magistre medicinske biokemije i laboratorijske medicine, zdravstvene stručnjake i istraživače.
Zahvaljujući visokom standardu obrazovanja, kontinuiranom jačanju kapaciteta za istraživanje, razvoj i inovacije, na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu se danas razvijaju nove generacije znanstvenika i nastavnika koji uvode Fakultet u novu eru.

Okosnica nove priče o brandu su studenti i zaposlenici fakulteta koji u sebi nose svjetlo izvrsnosti te svojim djelovanjem ostavljaju trag u društvu.




„Farmaceutsko-biokemijski fakultet mjesto je na kojem se sastaju najizvrsniji mladi umovi te iskusni i stručni predavači. Taj spoj već 140 godina društvu pruža najbolje stručnjake u području farmacije i medicinske biokemije. Tradicija fakulteta duboko je utkana u njegov identitet.

Pružamo jedinstveno iskustvo studiranja kroz kvalitetno obrazovanje, znanstvene projekte i aktivnosti studentskih udruga. Potičemo razvijanje vještina te imamo priliku voditi velike znanstvene projekte. Istražujemo nove lijekove i nove mogućnosti medicinsko-biokemijske dijagnostike. Stvaramo bolju budućnost i unaprjeđujemo društvo jer smisao onoga što radimo vidljiv je u rezultatima koje ostavljamo u struci, znanosti i široj zajednici.

“Smisao čovjekovog života vrijedi toliko koliko vrijednosti ostavlja iza sebe.” Ove nadahnjujuće riječi Frana Kušana, prvog profesora Farmaceutske botanike, upućuju na tragove koji ostaju iza svakog studenta i nastavnika na Fakultetu. Biti dio Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta znači upravo to - biti spreman ostaviti trag. Ostavi svoj trag za budućnost.“Okretanje prema budućnosti te doprinos razvoju društva, dodatno su istaknuti sloganom “Ostavi svoj trag za budućnost”.

Novi vizualni identitet je tipografsko rješenje izvedeno iz slova F, B i F. Slova u znaku izvedena su iz tri identična okomito postavljena pravokutnika i ostalih zaobljenih elemenata. Spajanjem elemenata pod pravim kutom sa zaobljenim elementima dobili smo istovremeno čvrst, ali i dinamičan znak.

Dodatni logotip s likovima sv. Kuzme i sv. Damjana, zaštitnicima farmaceuta, izvedeni su u tehnici gravure te se koristi na materijalima kao žig u krugu. Vizualni identitet je elegantan i klasičan, a suvremenim vizualima kao što su fotografije i ilustracije sugeriramo budućnost.[Fbf 12]Brand Strategy & Creative Director: Anja Bauer

Senior Brand Consultant: Petra Despot Domljanović
Brand Consultant: Maja Đaković
Copywriter: Anja Bauer
Senior Brand Implementor: Jelena Mezga
Brand Consultant / Implementor: Matea Denona
Art Director, Designer: Maja Bagić Barić
Designer: Goga Golik
Motion Graphics: Andrej Todorovski
Illustration: Vedran Klemens

Preuzeto s fabular.agency

Pretraživanje

Vrh